POLITICA DE RETUR

In cazul in care doresti sa returnezi un produs, te rugam sa ne contactezi la numarul de telefon 0749 576 304 pentru a gasi modalitatea cea mai usoara de a face acest lucru.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). In cazul in care aceste aspecte nu sunt respectate, retururile nu vor putea fi acceptate.

Poti solicita returul de produse pentru urmatoarele situatii:

1. Produsul livrat nu este conform cu specificatiile de pe site-ul www.vintagebox.ro

Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, poti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, vei plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, vei primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de www.vintagebox.ro.ro.

2. Produsul livrat este nefunctional in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari

Daca produsul primit deterioratl in primele 24 de ore de la receptia efectiva – ridicarea de la sediul www.vintagebox.ro.ro sau receptia la domiciliu prin curier – poti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou. Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, iti recomandam sa refuzi receptia lor.

3. Produsul livrat nu este cel comandat

Daca ti s-a livrat alt produs decat cel comandat te rugam sa semnalezi in termen de 24 ore acest lucru pentru a returna produsul si pentru a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de www.vintagebox.ro.

4. Renuntarea la cumparare

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului, conform OUG. 34/2014.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). In cazul retururilor, produsele returnate trebuie sa nu prezinte urme de uzura sau urme de deteriorare (lovituri, zgarieturi, scursuri, etc. ). In cazul in care aceste aspecte nu sunt respectate, retururile nu vor putea fi acceptate. Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la retur.

Nu se pot accepta retururi pentru produsele comercializate in regim de produse personalizate care au fost personalizate conform solicitarii tale si pentru care tu ti-ai exprimat acceptul in scris.